Kære medlemmer, Mød op til årets generalforsamling i Dansk Træklatreforening og få indflydelse og ansvar.
I år(2025) afholdes generalforsamlingen søndag d. 4. maj kl. 12 - 14 Sted: et sted på Fyn, (foreningen giver tilskud til transporten hvis flere kører sammen i samme bil)Tilmelding nødvendig: klik på tilmelding nederst i teksten.
Program:
mail evt. forslag og dagsordenspunkter til os på kontakt@dansktraeklatreforening.dk
Dagsorden (jf. vedtægterne)
- Valg af dirigent og referent.
- Bestyrelsens beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år (Lasse/Bjarne) Bilag 1
- Det reviderede regnskab forelægges til godkendelse (Bjarne) Bilag 2
- Forslag fra medlemmer og bestyrelse:
- Skal Brandmænd, paramedicinere, Læger, sygeplejersker og lignende fritages for kravet om fremvisning af førstehjælpsbevis svarende til Dansk Førstehjælpsråds retningslinjer i forbindelse med erhvervelse af træklatreinstruktørlicens?.
- Årsagen til spørgsmålet er at vi hele tiden bruger tid og kræfter på at argumentere og godkende henvendelser fra disse faggrupper.
- Er der andre faggrupper der så også skal tages med i godskrivningen?
- Budgetforslag for 2025 (Bilag ?)
- Skal Brandmænd, paramedicinere, Læger, sygeplejersker og lignende fritages for kravet om fremvisning af førstehjælpsbevis svarende til Dansk Førstehjælpsråds retningslinjer i forbindelse med erhvervelse af træklatreinstruktørlicens?.
- Fastsættelse af kontingent for almindeligee medlemmer. Foreslås uændret til 500 kr. pr. 5 år (100kr. pr. år). Opkræves altså kun hvert femte år.
- Valg af bestyrelse og bestyrelsessuppleanter: Lasse Brøchner Hansen, Lasse Mørch og Claus Funch Østergaard er på valg, samt 2 suppleanter. Forslag til nye bestyrelsesmedlemmer sendes til bestyrelsen.
- Valg af revisor. Der foreslåes genvalg af revisor Jørgen R. Elkjær
- Eventuelt (her skal helst ikke være noget)
p.b.v. Lasse B. Hansen, formand
Startdato:
Søndag, 4 maj, 2025 - 12:00 til 14:00