Teamtours søger medarbejdere

Hej

Jeg skriver til dig da I tidligere har været behjælpelig med at introducere os over for personer der kunne være interesseret i at få udvidet deres kompetencer gennem deres studiejob. Og lige nu mangler vi kompetencer i vores stab inde for jeres område.

Jeg håber derfor at I igen vil være behjælpelig med at sende denne mail videre til jeres studerende/medlemmer.

Vi går hos Team Tours en travl sommersæson i møde, og ønsker derfor at udvide vores stab - både på Sjælland og i Jylland.

Ansøgerne skal interesseres sig for kommunikation, teamudvikling, outdoor livet og ville arbejde med udvikling af børn og unge.

Det er ikke et krav at ansøgerne skal have en lang baggrund, da vi selv uddanner aller vores instruktører i de færdigheder de skal have. Det er til gengæld vigtigt at ansøgerne har et stort gå på mod og ønsker at lære/udvikle sige mens de arbejder på vores tures og kurser.

Jeg vedhæfter et jobopslag som jeg er sikker på vil have stor interesse for nogle af jeres medlemmer.

Maria Lindgaard Lauridsen
E-mail: TeamTours@TeamTours.dk